Ekonomiassistent inom leverantörreskontra med start i april!

Ekonomiassistent inom leverantörreskontra med start i april!

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse av att arbeta med leverantörreskontra samt att driva förändrings- och förbättringsarbete? Vår kund befinner sig i en systemutvecklingsfas och behöver stöttning inom detta. Hos vår kund, som är ett välkänt företag, får du möjligheten att utvecklas inom leverantörreskontra och samtidigt vara med och utveckla det dagliga arbetet. Starten för uppdraget är redan i mitten av april, och urvalet sker löpande så skynda in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett företag som arbetar för att göra vardagen tryggare och vara ett stöd i beslut som rör livets stora frågor. Kontoret präglas av en positiv atmosfär genom omtanke, omsorg och eftertanke. Som ekonomiassistent inom leverantörreskontra är du delaktig i att utveckla det nya systemet med tillhörande processer. Uppdraget kommer att löpa under sex månader med goda möjligheter till förlängning, och det kan även finnas möjligheter att arbeta med redovisning på sikt.
Företaget har sitt kontor vid Medborgarplatsen på Södermalm.

Du erbjuds


* En utvecklande roll som kan öppna dörren för fler möjligheter


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Hantera koncernens leverantörreskontra
* Vara delaktig i att utveckla och bygga processer för att underlätta det dagliga arbetet
* Vid behov stötta upp i kundreskontran

VI SÖKER DIG SOM
* Har avslutat dina eftergymnasiala studier inom ekonomi
* Har ett intresse för att jobba med leverantörreskontra
* Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift

Det anses meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Medius Flow eller motsvarande.

Som person är du:


* Noggrann
* Flexibel
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: April
* Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning
* Placering: Fatburen, Södermalm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2020
  • Ansök senast: 13 april 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024