Ekonomiassistent inom leverantörreskontra - Upplands Väsby

Ekonomiassistent inom leverantörreskontra - Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en ekonomiassistent till vår kund i Upplands Väsby. Du kommer tillhöra ekonomigruppen och främst arbeta med leverantörsreskontra. Tjänsten är på heltid och startar omgående. Som ekonomikonsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder!



Arbetsuppgifter:
- Ankomstregistrering och kontering
- Boka in- och utbetalningar
- Kontrollera intäkter vid bokslut
- Stämma av banken
- Leverantörsreskontra och periodiseringar
- Påminnelsehantering
- Support / service till övrig organisation


Din bakgrund:
För att lyckas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av arbete inom reskontra.. Som person ser vi att du är drivande, framåt och prestigelös. Du bör ha god samarbetsförmåga, vara noggrann, ambitiös och ansvarstagande. Det är viktigt att du trivs att arbeta i en föränderlig miljö där det är mycket att göra och högt tempo.

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2020
  • Ansök senast: 22 juli 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024