Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till bolag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Nu finns en fin möjlighet för dig som vill arbeta som ekonomiassistent i Södertälje!

Om tjänsten
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Vår kund återfinns inom den offentliga sektorn och är lokaliserad i Södertälje. Du kommer i din roll att ha ett tydligt fokus inom leverantörsrekontran, och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

- Upplägg av nya leverantörer i leverantörsregistret
- Kontakt med leverantörer
- Hantering av påminnelser
- Hantering av post
- Hantering av leverantörsfakturor som har fastnat i flödet
- Övrigt förekommande arbetsuppgifter

och vem söker vi?

Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi, samt att du har 3-5 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent.Du har även arbetat med helintegrerade ekonomisystem, och har goda kunskaper i Officepaketet. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i en större offentlig organisation är det starkt meriterande.

Som person ser vi att du är flexibel, noggrann, prestigelös och har en god kommunikativ förmåga.

Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med start 1,e apriloch som pågår i 6 månader. För rätt person kan det därefter bli aktuellt med förlängning eller överrekrytering till kunden. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR Helsingborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 19 mars 2019

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024