OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Professional Consulting
Nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos vår kund som verkar inom apoteksmarknaden!
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att löpande sköta och ansvara för alla rutiner gällande kundfakturering och kundreskontra. Du kommer rapportera till redovisningschefen och ingå i ett team på fem personer.
Rollen innefattar kundkontakt och administration rörande delbetalningslösningen för kunder samt att verka för god ordning, minimala kundförluster och en fakturering av god kvalité. Vidare så kommer du ansvara för redovisning enligt gällande process och rutinbeskrivning samt att system och register är uppdaterade och underhållna.
Uppdraget innebär att du är anställd av oss på Professional Consulting men arbetar hos vår kund på deras kontor i centrala Stockholm. Uppdraget startar omgående och beräknas pågå i sex månader, med eventuell chans till förlängning. Kontorstider tillämpas.
Vi ser att du som söker har:
* Minst 3 års erfarenhet av kundreskontra.
* Goda kunskaper i excel, diverse affärssystem och adra match.
Meriterande är erfarenhet från Navision och/eller Visma. Även bakgrund inom Retail premieras. Vi kommer att kalla till intervju löpande och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina-Marie Forsell
+46101224434
Anna Olsson
+46101224691
Lovisa Carlsson
+46101224280
Fanny Stephansson
+46101224885
Malin Gustrin
+46101224675
Josefina Weberg Kronvall
+46101224657
Edward Hansskog
+46101224187
Joel Rydström
+46101224243
Sara Fagerlund
+46101224827