Ekonomiassistent /kundreskontra Solna

Arbetsbeskrivning

Till ett långt uppdrag söker Avanzera en ekonomiassistent med erfarenhet inom kundreskontra för kunds räkning i Solna. Tjänstgöringsgrad; heltid och med tillträde omgående. Du kommer arbeta i ett team som ansvarar för leverantörsreskontra och kundreskontra.. Arbetsuppgifter: -Kundreskontra -Kravhantering -Fakturering -Betalningsarbete -Attestering och kontering av fakturor Bakgrund Du har gått ekonomisk linje på gymnasiet.Det är meriterande om du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter och om du har ett genuint intresse för ekonomi.Du beskrivs som en engagerad och driven person.Du trivs i en större verksamhet med högt i tak och med nära samarbete till kollegor.Din erfarenhet inom ekonomi och att manuellt hantera registreringar är goda.Dina egenskaper tar beskrivningen som noggrann, självständig, social, ödmjuk och positiv. Du har goda kunskaper i både svenska och i engelska, både i tal och i skrift. Maila din ansökan snarast möjligt med referens Ek.ass/ kundreskontra Solna.Vi behandlar ansökningshandlingarna och urvalet sker löpande.Lycka till!Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 september 2010
  • Ansök senast: 5 september 2010

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024