Ekonomiassistent, kundreskontra, till företag i Kista

Ekonomiassistent, kundreskontra, till företag i Kista

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Avanzera söker en ekonomiassistent till vår kund i Kista. Du kommer arbeta på vår kunds ekonomiavdelning och tillhöra kundreskontrateamet. Tjänsten är på heltid, med start omgående. Uppdraget är placerat ute hos vår kund i Kista och beräknas pågå under minst 3 månader och med mycket stora möjligheter till förlängning.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi på Avanzera dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du kommer tillsammans med dina två andra kollegor ansvara för hela flödet inom kundreskontran med arbetsuppgifter som:

• Hantera kontoansökningar, fakturafrågor och upplägg av nya kunder
• Inkasso- och kreditförsäkringsärenden
• Kontakt med inkassobolag
• Kreditbedömning
• Ta fram underlag för betalningar
• Skicka felaktiga fakturor på nytt


Din bakgrund:
Vi söker dig som är i början av din ekonomikarriär men för att lyckas med uppdraget bör du ha arbetat med kundreskontrahantering i minst 2 år. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Excel. Har du även arbetat i SAP är det meriterande, men ej ett krav. Då vår kund har engelska som koncernspråk är det viktigt att du känner dig bekväm i det engelska språket.

Som person ser vi gärna att du är drivande, framåt och orädd. Du är lösningsorienterad och engagerad som person. Då du i din roll har mycket extern och intern kommunikation är det viktigt att du arbetar serviceinriktat, noggrant och strukturerat.


Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2023
  • Ansök senast: 16 november 2023

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024