Ekonomiassistent, kundreskontra till Järfälla

Ekonomiassistent, kundreskontra till Järfälla

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra till vår kund i Järfälla. Du behöver kunna starta omgående och uppdraget sträcker sig under 6 månader med möjlighet till förlängning.



Arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent med fokus på kundreskontra kommer du att ansvara för att skicka fakturor, bokföra fakturor, registrera kundinbetalningar samt hantera påminnelser och inkasso. Du har tät dialog med kunder och säljare och du kommer att hantera en stor mängd fakturor varje månad.



Ekonomiavdelningen består idag av 3 medarbetare. Arbetsprocessen är standardiserad med strukturerade rutiner på plats. Arbetsuppgifterna är också väl dokumenterade.



Kvalifikationer

Vi söker dig som har en ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundreskontra. Det är viktigt med stor förståelse för hela det ekonomiska flödet. Det är meriterande med erfarenhet av många olika affärssystem.



Goda kunskaper i Excel är ett krav

Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper

Vi söker efter en trygg och stabil ekonomiassistent som är noggrann och detaljfokuserad. Stark drivkraft och framåtanda är andra viktiga egenskaper. Du har god social kompetens likväl som du är hjälpsam och har servicekänsla. Det är vidare viktigt att vara flexibel, idérik och lösningsorienterad. Slutligen är du en lyhörd lagspelare som gillar gott samarbete.



Mer om tjänsten

Tillsättning: omgående

Omfattning: heltid

Placering: Järfälla

Uppdragstyp: inhyrning under 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2020

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024