OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till uppdrag hos en våra kunder söker vi en ekonomiassistent under perioden 2010-07-15 - 2010-08-13. Arbetsplatsen är i Åkersberga. Du kommer att arbeta med leverantörsreskontran och dina arbetsuppgifter blir framförallt att: - Scanna fakturor.- Matcha lev.fakturor med tidigare registrerade inköp.- Kontering och registrering av omkostnadsfakturor.- Kontakter med leverantörer och övriga i organisationen.- Övriga leverantörsreskontrauppgifter. Bakgrund Du har gärna ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och några års erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter.Har du arbetat i Agresso är det meriterande.Du har goda IT-kunskaper och förståelse för hur en ekonomiavdelning fungerar. Som person är du glad och positiv.Du är noggrann, ansvarstagande, drivande och tar gärna egna initiativ i ditt arbete.Du ser lösningar istället för problem, är öppen för förändringar och trivs bra med att arbeta i team. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson. Om Avanzera Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.