Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, city

Arbetsbeskrivning

Till ett uppdrag under en föräldraledighet söker vi en ekonomiassistent.Kunden är ett företag verksamt inom data- och TV-spel.Uppdraget beräknas pågå ett år. Efter detta uppdrag finns möjlighet till andra uppdrag eller rekrytering till kund.Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsplatsen är i nyinflyttade lokaler i närheten av Centralstationen.Du kommer att ingå i ett team som består av tre personer på ekonomiavdelningen. Du kommer i huvudsak att arbeta med leverantörsreskontran med arbetsuppgifter såsom attesthantering, förbereda betalningar, boka betalningar och veckoavstämningar.Du kommer även att vara behjälplig vid månads- och kvartalsbokslut samt backa upp med arbete inom kundreskontran vid sjukdom och semester. Vi söker dig som är gymnasieekonom och har minst 1 - 2 års erfarnehet av liknade arbetsuppgifter.Som person är du glad och positiv.Du är noggrann, ansvarstagande och tar gärna egna initiativ i ditt arbete.Du ser lösningar istället för problem, är öppen för förändringar och trivs bra med att arbeta i team. Personen du ska ersätta planerar att vara föräldraledig from den 15 augusti.Vi ser därför gärna att du kan påbörja uppdraget omgående men viktigast är att du är rätt person. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson. Om Avanzera Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 juni 2010
  • Ansök senast: 30 juni 2010

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024