Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Gävle

Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du få möjlighet att vidareutvecklas på ett längre uppdrag hos ett attraktivt bolag i Gävle? Har du tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent mot leverantörsreskontra? Då kan det här konsultuppdraget som ekonomiassistent hos vår kund vara din nästa utmaning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att arbeta på en ekonomiavdelning mot leverantörsreskontra. Vilket innebär att du har ekonomirelaterade arbetsuppgifter kring elektroniska fakturor, korrigeringar, reklamationer, påminnelser, leverantörsupplägg mm.

Arbetstider
Uppdrag på heltid ca 1,5 år. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har relevant utbildning inom ekonomi eller arbetslivserfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Du har erfarenhet av arbete inom ekonomi mot leverantörsreskontra. Du har god datorvana och erfarenhet från ekonomisystem, vi ser det som mycket meriterande om du tidigare arbetat i SAP. Du talar och skriver obehindrat på svenska.

För att trivas i rollen som konsult hos oss ser vi att du behöver vara en flexibel och social person som kan anpassa dig väl till en föränderlig omvärld. Som ekonomiassistent hos vår kund är det viktigt att du kan arbeta strukturerat och lösningsorienterat, att möta deadlines, vara noggrann och ansvarstagande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-10-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Anna Lindqvist, konsultchef, anna.lindqvist@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024