Ekonomiassistent - Lundalogik

Arbetsbeskrivning

Lundalogik är Sveriges ledande leverantör av mjukvara och tjänster för CRM och kundvård.Våra system är enkla att införa, roliga att arbeta med och framförallt lätta att anpassa utifrån våra kunders unika behov.Lundalogik är helt självfinansierat utan riskkapital och växer stadigt med vinst.Företaget har varit med bland Dagens Industris Gasellföretag, legat på Ahrens Rapid Growth s snabbväxarlista samt blivit utnämnt till Superföretag av Veckans Affärer.Lundalogik har dessutom fått utmärkelsen AAA av Dun & Bradstreet.Läs mer om oss på www.lundalogik.se.EKONOMIASSISTENT PÅ DELTID LUNDALOGIK AB Att arbeta på Lundalogik är både krävande och arbetsamt.En platt organisation byggd på begåvade medarbetare kräver självständiga och drivna medarbetare som inte är rädda för att ta ansvar.Samtidigt finns stort utrymme för dina egna ideer och beroende på tjänst kan du också styra hur och när du arbetar.Vi har höga krav och många sökande, men tveka inte att söka om du är av absolut världsklass, icke-rökare och inte bangar för ett isterband eller två ;-) Vi behöver nu förstärka vår ekonomiavdelning med en duktig ekonomiassistent. I DINA ARBETSUPPGIFTER INGÅR: * Löpande bokföring * Uppdatering av leverantörsregister * Leverantörsbetalningar/Kundinbetalningar * Sammanställning av reseräkningar och utlägg * Löneadministration * Månadsavstämningar * Enklare göromål på ekonomiavdelningen * Diverse administrativa uppgifter PERSONLIGA EGENSKAPER * Noggrann och ansvarsfull * Orädd, effektiv och ihärdig * Serviceminded, social och prestigelös * Initiativrik och självgående BAKGRUND OCH KOMPETENS Din inställning och attityd till företaget, arbetsuppgifterna och dina kollegor är det absolut viktigaste.Troligen är du gymnasieekonom alt.KY-utbildad redovisningsekonom.Du har ett par års erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter med mycket goda referenser.Datorvana är ett måste då vi arbetar mycket i Excel och Visma Administration. Tjänsten är en deltids inhyrning på 40-50% med start så snart som möjligt. ANSÖKAN Vi arbetar med urvalet löpande och vill ha din ansökan i form av ett personligt brev och CV på svenska senast den 11 april 2010.Vi vill i din ansökan att du beskriver hur lång erfarenhet du har av respektive arbetsuppgift enligt ovan.Välkommen med din ansökan!SÖK HÄR http://www.academicsearch.se/internet/apforms.nsf/Application?openform&taskid=ASID83KKXV&advertid=ASID83KKZR

Kontaktpersoner på detta företaget

Andreaz Karlsson
08-555 15 724

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 27
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024