Ekonomiassistent med erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiadministratör/assistent som kan börja arbeta hos oss omgående eller snart som möjlighet ges. Som ekonomiadministratör/assistent hos oss kommer du att få stora utvecklingsmöjligheter och du kommer att ingå i ett mycket härligt team på Zinzino. Till en början kommer tjänsten att innefatta arbete med den löpande redovisningen. Vidare kommer du att vara behjälplig vid avstämning i resultat- och balansräkningen. På sikt kommer du ta mer ansvar inom lönehantering, månadsbokslut momsredovisning samt diverse statistik. Dina arbetsuppgifter är varierande med bestående av bl.a. följande arbetsuppgifter. - Kund- och leverantörsreskontra - Löpande bokföring - Månadsbokslut - Betalningar - Avstämningar - Behjälp vid bokslut Är du den vi söker? Vi söker dig som har minst 3 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du noggrann, positiv, driven, social och flexibel och ska ha god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vi söker en person som vill utvecklas i företaget och ambitionen är att du på lång sikt hanterar helheten på vår ekonomiavdelning. Det är meriterande om du har arbetat i Hogia Ekonomi. Krav med goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av lönearbete är också positivt. Vi lägger stor vikt på din personlighet så tveka inte att söka tjänsten om du har liknande erfarenheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundtjänstchef Malin Johansson
0707449175

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zinzino AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 februari 2008
  • Ansök senast: 26 mars 2008

Besöksadress

Hulda Lindgrens gata 8
Göteborg

Postadress

Box 80
Göteborg, 40121

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024