Ekonomiassistent med fokus på fakturering

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent med start i slutet av augusti. Vår kund är en aktör inom IT-branschen som erbjuder kunskap och lösningar för att effektivisera ekonomiska och administrativa processer hos sina kunder.


Om tjänsten:
För vår kund räkning söker vi nu en ekonomiassistent som kommer att arbeta med fokus på fakturering. I rollen så kommer du ingå i ett ekonomiteam på 4 personer. Främst kommer du att arbeta med fakturering, men du kommer även att arbeta med bl.a. reskontra, intäkt- och projektredovisning samt bokslut. För att inhämta korrekt information samt säkerställa att faktureringen utförs korrekt så kommer du även att ha mycket kontakt med kollegor internt, både i Sverige samt utomlands.


Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett växande företag som sitter i nya, fräscha lokaler i Stockholm. Du får arbeta i ett flexibelt, härligt team med högt i tak. För rätt person finns även möjligheter till förlängning.


Krav:
Vi söker dig med minst 1 års erfarenhet från en liknande roll där du både arbetat med fakturering samt projektredovisning. Meriterande om du har tidigare erfarenhet från IT-branschen, gärna från mjukvaruförsäljning. För aktuell roll så har du goda kunskaper i Excel och hanterar svenska och engelska väl, både i tal och i skrift. Vi söker dig som är självgående och noggrann i ditt arbete och för att trivas i rollen så bör du även vara prestigelös i dina arbetsuppgifter samt vara en person som inte ger upp i första taget.


Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten föreligger under kontorstider, heltid, med start i slutet av augusti och beräknas pågå i 3 månader med ev. möjlighet till förlängning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.


Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie Ebenfelt på tele 08-400 25 860 eller rekrytering@hero.se.



Vi ser fram emot att läsa din ansökan!



Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!



Kolla gärna in vår sida på Facebook för ytterligare jobbuppdateringar och för mer information om oss via https://www.facebook.com/Hero-194458207577/?ref=aymt_homepage_panel



“We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 8 juli 2016

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024