ekonomiassistent med inriktning hyresadministration

ekonomiassistent med inriktning hyresadministration

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du noggrann, engagerad och driven? Har du en ekonomiutbildning eller liknande och är redo för en ny utmaning? Då kan det vara dig vi söker. 


Vi söker nu en ekonomiassistent med inriktning mot hyresadministration till Nyköpingshem. Du kommer vara med och stödja företagets verksamhet inom ekonomiområdet och du kommer tillhöra den administrativa avdelningen. Du kommer i den här rollen arbeta med ekonomiavdelningens olika arbetsuppgifter, men du kommer framförallt arbeta med hyresadministration, avtalshantering, fordonsadministration och försäkringshantering. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du ansvarar för att dina arbetsuppgifter utförs i rätt tid och med rätt kvalitet. 

Arbetstider
Heltid. 


Uppdraget startar omgående, och kommer pågå till och med 2020-12-31. 


Arbetstider: Kontorstider. 

Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är noggrann, flexibel och lyhörd. Du har en god samarbetsförmåga och arbetar bra tillsammans med andra människor. Du arbetar självständigt, tar ansvar över ditt eget arbete och kan själv planera och strukturera. 

Du har: 
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, gärna med inriktning fastigheter eller motsvarande arbetslivserfarenhet. 
Minst två års erfarenhet från liknande befattning. 
Har en god data- och systemvana. 
Goda kunskaper i Vitec. 
Goda kunskaper och kan uttrycka dig väl på svenska, i både tal och skrift. 

Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsförvaltande verksamhet. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-03-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: kontakta Andrea Trägårdh, 072-186 53 95.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024