OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent till vår kund i Helsingborg. Arbetsuppgifter är att ta emot och registrera leverantörsfakturor, kontera samt skicka ut dem för attest. Uppdraget startar omgående och löper åtminstone sommaren ut. Arbetstiden är på heltid.
Vem är du?
Vi söker dig som har lång erfarenhet av arbete med leverantörreskontra. Om du har erfarenhet av att arbeta i Movex och Readsoft är det väldigt meriterande. Du är en självständig person som tar tag i saker och ansvarar för dina egna uppgifter. Som person är du även stresstålig och noggrann.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson
Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.manpower.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på ”ansök” länken. Då tjänsten skall tillsättas omgående kommer vi att jobba med ett löpande urval och ber dig därför skicka din ansökan snarast. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Dino Elezovic på tel. 042-37 16 31.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Åkerlind Nisser
084523362
Christine Johanson
Dino Elezovic
+4642371631
Olivia Håkansson
Johan Alm
Miriam Granat
+4618185970
Therese Drewsen
Anna Edén
Arvid Jakobsson
Sandra Gustafsson