Ekonomiassistent  på deltid (75 %)

Ekonomiassistent på deltid (75 %)

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på SJR en ekonomiassistent som ska arbeta 75 %. Vår kund är ett rederibolag som sitter i trivsamma lokaler i Stockholms city. Du kommer att ingå i en grupp om 4 kollegor där du kommer utgöra en viktig del av teamet. Detta är ett konsultuppdrag på 1 år med början på mitten av mars.

Arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent kommer du att få arbeta med varierande arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att vara;

- Boka manuella verifikationer
- Kontoavstämningar
- Registrera in- och utbetalningar
- Ansvara för den svenska leverantörsreskontran
- Göra iordning betalningsunderlag
- Hantera reseräkningar
- Sortera in manuella verifikationer


Du kommer även vara behjälplig med diverse sekreterararbeten till exempel skriva rent kontrakt.

Profil

För att komma in i arbetsuppgifterna så fort som möjligt så är det ett krav att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet. Det är meriterande att du har arbetat med utländsk valuta. Du är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Som person är du noggrann, flexibel och inte rädd för att fråga om du behöver hjälp.

Uppdraget är ett konsultuppdrag på 1 år på 75 %. Välkommen med din ansökan redan idag.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-03-10.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2020
  • Ansök senast: 24 juli 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024