Ekonomiassistent på deltid till Bromma

Ekonomiassistent på deltid till Bromma

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ansvarstagande ekonomiassistent som vill arbeta i en anrik organisation som bedriver ett långsiktigt arbete. I denna organisation får du chansen att göra verklig skillnad och bidra till en hållbar samhällsutveckling med människovärdet i centrum.

Du kommer att arbeta med löpande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter. Du ska vara serviceminded och hjälpsam och gilla ett omväxlande och varierande arbete.

Tjänsten är halvtid och placerad på organisationens kontor i Bromma.



Arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med sedvanliga löpande ekonomiassistentuppgifter såsom kund- och leverantörsreskontra, betalningar, fakturor, löpande bokföring och avstämningar.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har minst 2-3 års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning.



- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt excel)
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift




Personliga egenskaper

Vi söker efter en trygg och pålitlig person som är noggrann och hjälpsam. Du har hög integritet och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att ha god social kompetens och gilla att jobba i team. Du är flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: 1 maj
- Omfattning: deltid, 50%
- Placering: Bromma
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kund om båda parter så önskar




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024