OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ekonomiassisten till vårt kontor i Bromma. Uppdraget är på halvtid.
Arbetsuppgifter:
Du kommer bland annat att jobba med kundreskontra, leverantörsreskontra, avstämningar, löpande bokföring, lägga in betalningar osv.
Till din hjälp har du en erfaren ekonomikonsult som hjälper till med momsredovisning och månadsavstämningar.
Utbildning/Erfarenhet
Du har minst en ekonomisk gymnasieutbildning.
Du måste ha jobbat minst ett år som ekonomiassistent men vi ser gärna att du har mer erfarenhet.
Har du erfarenhet av att självständigt sköta momsredovisning är det en fördel.
Det är viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift då vi jobbar med internationella leverantörer/kunder som du ibland kan behöva kontakta.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är noggrann och strukturerad samt gillar att detaljer. Som person är det viktigt att du är social och har lätt för att samarbeta.
Om företaget
NHM Supplies AB jobbar med e-handel hälsa och vi har kunder i hela Norden samt Tyskland och Nederländerna.
Du ser vår svenska hemsida här: www.butik21.com
Frågor besvaras via e-post: richard@butik21.com
OBS Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart du kan.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Richard Torsslow
070-765 23 49
Online Manager Claudia Albrecht
076-000 08 23
Online Marketing Manager Claudia Albrecht
076-000 08 23
VD Richard Torsslow
08-278850