Ekonomiassistent sökes!

Arbetsbeskrivning

Komet söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta åt ett företag som utvecklar tjänster inom produkt- och informationshantering. Företaget är sedan länge marknadsledande inom tjänster såsom produktpaketering, mjukvarukonfigurering, e-handel och 3:e parts logistik. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta registrering av betalningar, debiteringar/krediteringar av kundfakturor, intern ekonomisupport samt diverse administrativa uppgifter. Vi söker dig som har erfarenhet från en ekonomiavdelning och som har jobbat med kund-/leverantörsreskontra. Du behöver även vara effektiv, noggrann och van vid att arbeta i ett stundvis högt tempo. Uppdraget är upp till 6 månader långt, med möjlighet till fortsatt jobb för rätt kandidat. Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, 08.00 - 17.00. Information om uppdraget: Start: Omgående Lön: 110kr/tim Omfattning: Heltid, upp till 6 månader Ange en kort motivering till varför just du ska få tjänsten. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 maj 2010
  • Ansök senast: 30 juni 2010

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024