OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Till vår kund inom fastighetsbranschen söker vi nu dig som letar efter en ansvarsfylld roll som ekonomiassistent där du får vara med att utveckla och effektivisera arbetsrutiner. Tjänsten är inledningsvis konsultuppdrag på 6 månader med start omgående och chans till anställning direkt hos kunden om samarbetet fungerar bra. Man kommer att arbeta i öppet kontorslandskap i trevliga lokaler i Kista Galleria.
Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent kommer du huvudsakligen att arbeta med att driva och effektivisera processen för samarbetet med kundens inkassobolag och hyreskontra, säkerställa hyresinbetalningar från butiker samt löpande fakturering. Det ingår även avstämningar av reskontra mot huvudbok.
Vem är du?
Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning inom ekonomi och ett par års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du känner dig trygg i rollen som ekonom och tycker om att arbeta med att effektivisera rutiner samt ha många kontaktytor såväl internt som externt. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Som person är du proaktiv, gillar att ta ansvar och har förmåga att arbeta självständigt och driva på dina egna projekt samtidigt som du är en lagspelare.
Du erbjuds
En utvecklande roll som ekonomiassistent hos ett trevligt bolag med placering i Kista Galleria. I den här rollen får du ta stort eget ansvar och utforma arbetsrutiner för framtida samarbete. Uppdraget har dessutom chans till att bli en fast anställning och omfattar heltid med start omgående. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning.
Denna roll är för dig som har ett stort driv och som tycker om att ta ansvar och jobba självständigt men ändå nära dina med kollegor. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sophie Hersvall sophie.hersvall@jurek.se
Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52