OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 380 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker nu för vår kunds räkning en ekonomiassistent. Uppdraget pågår under två och en halv månad på heltid vid kontoret i Malmö. Arbetsuppgifter: Främst kommer du att arbeta med fakturering. Du kommer även att ta emot inkommande telefonsamtal. Kvalifikationer och egenskaper Du som söker tjänsten har några års erfarenhet av fakturering . Du är en van användare av SPCS . Har du även erfarenhet av löpande bokföring är det meriterande. Vi ser gärna att du har gymnasietubildning eller motsvarande inom ekonomi. Vi söker dig som är jordnära, noggrann och serviceinriktad i ditt arbetssätt. Då tjänsten ska tillsättas snarast är du välkommen med din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200