Ekonomiassistent sökes omgående till konsultuppdrag för Steelwrist

Arbetsbeskrivning

Ingress
Nu söker vi en passionerad Ekonomiassistent som vill vara konsult på uppdrag hos vår kund Steelwrist i Rosersberg, norr om Stockholm! Följande konsultuppdrag är på 6 månader, med chans till att övergå till kunden därefter.


Dina arbetsuppgifter
Som konsult hos oss på Otiga kommer du att arbeta på uppdrag hos Steelwrist, ett bolag som arbetar med produktion av tiltrotatorer. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta kundreskontra samt kontakt med internationell säljorganisation rörande fakturafrågor. Du hanterar kundsamtal och mail gällande fakturafrågor, fakturering, bevakning av betalningar samt avstämningar. I övrigt ska du vara behjälplig med övriga förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen


Ansökning
Ansökning sker via Otiga.se

Din profil
Vi på Otiga söker dig som har en gymnasial utbildning inom ekonomi samt några års erfarenhet från arbete med kundreskontra, gärna från ett internationellt, tillverkande bolag. Du är en van användare av MS Office och affärssystem, meriterande om du arbetat i Monitor. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper är att du har lätt för att samarbeta och har en god kommunikationsförmåga. Du är kvalitetsmedveten, ansvarsfull och noggrann. Ditt arbetssätt är strukturerat och du trivs i roller där du arbetar tillsammans med kollegor för att utveckla rutiner och processer.



Erbjudande
Som konsult på följande uppdrag erbjuds du ett spännande och utvecklande arbete med engagerade och kunniga medarbetare i ett framgångsrikt företag. Välkommen med din ansökan!
Detta uppdrag är på 6 månader med start omgående med möjlighet till förlängning alternativt tillsvidareanställning.

Om företaget
Steelwrist är idag den snabbast växande tillverkaren av tiltrotatorer och snabbfästen i världen. Vårt mål är att vara ”Bäst i världen på att utveckla, tillverka och sälja redskap som ökar grävmaskiners effektivitet”.
Vi expanderar kraftigt och behöver förstärka vår organisation med en ekonomiassistent som främst kommer att ansvara för vår kundreskontra.

Om oss
Otiga Stockholm hjälper företag och organisationer med kompetensförsörjning genom kvalitetssäker bemanning och rekrytering. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar därför engagerat med en lokal och personlig närhet till våra kunder och konsulter. Att vi finns där våra kunder verkar innebär att vi har förståelse för hur arbetsmarknaden ser ut just här.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2020
  • Ansök senast: 3 april 2020

Liknande jobb


7 juni 2024