Ekonomiassistent sökes på deltid till Järfälla/Täby.

Ekonomiassistent sökes på deltid till Järfälla/Täby.

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Till vår kund som är det lokala företaget med det stora företagets erfarenhet söker vi nu en ekonomiassistent på deltid ca 60%. Sedan starten 2013 har de utfört i stort sett alla typer av entreprenadarbeten och idag består deras sysselsättning främst av ny-, om- och tillbyggnader av skolor, idrottshallar, kontors-och industribyggnader. Företaget expanderar och är under stark tillväxt.

Företaget består av 60 anställda och präglas av en familjär kultur. Du blir en del av ett team med fin gemenskap, värme och humor. Kontoret ligger idag i Järfälla men kommer till sommaren 2024 flytta permanent till nya, trevliga och egenbyggda lokaler i Täby.

Initialt är detta ett konsultuppdrag som ska leda till anställning hos vår kund efter några månader. Under tiden som konsult ska du känna dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Start: december/ januari eller enligt överenskommelse
Omfattning: deltid 60 %
Kommun: Järfälla /Täby




Arbetsuppgifter:
Som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett ekonomiteam om två personer. Du kommer arbeta med fokus på leverantörsreskontra i ekonomisystemen Visma.net och Rillion Capture och Prime (fd Palette).

Ditt främsta arbete blir att hantera hela flödet inom området leverantörsreskontra. Allt från att kontrollera att scanningen har lästs in rätt, kontroll av belopp, skicka till attest och kontera samt kontrollera att fakturorna gått till betalning. När tid finns kan du erbjudas andra ekonomisysslor för att avlasta ekonomiansvariga för att på sikt kunna ta över fler delar.



Din bakgrund:
Vi söker dig som är i början av din ekonomikarriär och gärna vill utvecklas med företaget och bredda ditt ansvar inom ekonomi. För att trivas i rollen har du minst ett par års erfarenhet av leverantörsreskontra. Har du tidigare arbetat i Rillion är det en fördel, men ej ett krav.

Som person är du ansvarstagande, prestigelös och känner en hög grad av servicekänsla. Du trivs att arbeta på ett mindre kontor där alla är goda lagspelare. Vi tror att du är social, nyfiken och har ett ödmjukt sätt samt bidrar gärna till trivsel och ett gott arbetsklimat.

Har du arbetat i byggbranschen och har förståelse för ombyggd moms är detta ett stort plus. Har du erfarenhet av projektredovisning är även detta meriterande.

Sök redan idag! Eller ring om du har frågor!

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!



Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2023
  • Ansök senast: 29 december 2023

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024