Ekonomiassistent, start omgående

Ekonomiassistent, start omgående

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker just nu en ekonomiassistent på deltid till vår kund som erbjuder konsulttjänster för en digital värld. Genom engagemang och entreprenörsdriv utvecklar de strategier och lösningar som får både individ och företag att växa. Vår kund har sitt kontor beläget i centrala Stockholm, i ljusa och trevliga lokaler. Tjänsten är på deltid och är tänkt att tillsättas snarast möjligt då deras medarbetare nu går på föräldraledighet i ca 7 månader. Under denna period kommer du att vara anställd via oss på Avanzera.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
• Leverantörsreskontra, kontering av fakturor, kontakt med leverantörer, uppdatera register samt posthantering.
• Hantering av utlägg i Visma Expense.
• Behjälplig vid fakturering, skicka fakturor och lägga in fakturor i portaler.
• Ut- och inbetalningar.
• Lättare avstämningar vid månadsbokslut såsom bankavstämning.
• Administrativa uppgifter, underhålla och upprätta manualer samt mejlkontakt.
• Finnas till hands för redovisningsekonomer, där uppgifter kan skilja sig från månad till månad beroende på behov.


Din bakgrund:
Vi ser gärna att du har några års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent. Kund arbetar i olika system; Microsoft Dynamics NAV – affärssystem, Centsoft – leverantörsfakturor, Visma Expense – utlägg. Har du erfarenhet från något av dessa så är det toppen, dock inte något krav men ett intresse att vilja lära sig och inte vara rädd för det digitala.

Du är van att arbeta självständigt och inte rädd för att ställa frågor. Intresserad av att lära dig nya saker. Noggrann då kunds redovisning är detaljerad och de har många bolag inom koncernen. Van att arbeta digitalt. Lätt för att arbeta med många olika typer av människor och tycka att det är roligt!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024