Ekonomiassistent till Bring Linehaul

Ekonomiassistent till Bring Linehaul

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget
Bring Linehaul AB är ett transportföretag beläget i Jönköping. Bolaget är ett dotterbolag till Bring Linehaul AS i Norge och bedriver transportverksamhet via väg och järnväg både inrikes i Sverige liksom internationellt inom Norden. Som en del av detta driver bolaget även en kombiterminal i Jönköping samt en lastbilstvätt. Företaget har 30 st anställda och omsätter ca 300 miljoner SEK.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent på Bring Linehaul så är du del av ett mindre team som hanterar företagets ekonomi och redovisning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera löpande kund- och leverantörsreskontra, skattedeklarationer, samt stötta upp och avlasta vid månadsbokslut. Ekonomiavdelningen jobbar nära trafikadministrationen. I övrigt så innehåller tjänsten andra administrativa uppgifter som förekommer på en ekonomiavdelning.

Din profil
För att passa i rollen så är har du en utbildning inom ekonomi samt minst 2-3 års relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du är noggrann, ordningsam och trivs med en ekonomiavdelnings struktur men kan samtidigt hantera flexibiliteten som kan uppstå i en tempofylld miljö. Du är prestigelös, tar egna initiativ och känner ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Då teamet är mindre och du kommer ha många interna kontakter så ställer detta krav på god social kompetens och samarbetsförmåga.

Goda kunskaper i Officepaketet samt erfarenhet från något affärs/ekonomisystem är ett krav. Du hanterar svenska i tal- och skrift.

Omfattning: Heltid

Lön: Fast

Din ansökan vill vi ha senast den 23/2 via www.onepartnergroup.se. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Mikael Rydholm på 036-4409018 alt mikael.rydholm@onepartnergroup.se.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Läs mer på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2020
  • Ansök senast: 21 februari 2020

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024