Ekonomiassistent till byggprojekt mitt i Stockholms city

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en driven och självständig ekonomiassistent för ett konsultuppdrag på 5-6 månader.




Vår kund deltar i ett omfattande bygg- och utvecklingsprojekt mitt i centrala Stockholm. Vår kund finns representerade med ett dedikerat team som är stationerade på plats mitt i händelsernas centrum.




Arbetsuppgifter


I rollen som ekonomiassistent är du spindeln i nätet i teamet och du ansvarar för hela det ekonomiska flödet inom projektet. Du jobbar främst med fakturering, kund- och leverantörsreskontra, budget och prognosarbete samt uppföljning.




Kvalifikationer


Du har ekonomisk utbildning motsvarande minst gymnasieekonom och du har arbetat med projektredovisning. Du har minst 3-5 års erfarenhet av självständigt arbete på en ekonomiavdelning och det är meriterande om du har arbetat i affärssystemen Alusta och Palette.

- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper


Vi söker efter en lösningsorienterad och ansvarsfull person som är noggrann och strukturerad. Du är flexibel och har starkt driv och initiativkraft. Som person är du rak, tydlig och bra på att argumentera. Du har vidare god samarbetsförmåga och social kompetens.Sist men inte minst så gillar du högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt.




Mer om tjänsten

- Konsultuppdrag på 5-6 månader
- Tillsättning: 1 december eller omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: centrala Stockholm




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.




Varmt välkommen med din ansökan!


Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 november 2018

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024