Ekonomiassistent till Gävle.

Ekonomiassistent till Gävle.

Arbetsbeskrivning

Är du en ekonom som vill ha en trygg anställning med bra villkor? Perfekt! Då har du kommit helt rätt. Just nu söker vi Magnifiqa ekonomiassistenter till ett spännande uppdrag i Gävle under perioden oktober till januari med goda möjligheter till förlängning.

Information om uppdraget

sedvanligt arbete för en ekonomiassistent inom fastighetsbranschen. Du kommer att arbeta med löpande bokföring, avstämningar och uppföljning samt hantering av leverantörs- och kundflöden tillsammans med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Arbetstider är belagt under dagtid.

Vi söker dig med följande kompetens:

- Gymnasieutbildning inom ekonomi samt påbyggnadsutbildning, lägst yrkeshögskola, inom området. Alternativt erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med redovisning och ekonomiadministration
- God systemvana, meriterande med kunskaper i systemet UNIT4 (Agresso)
- Meriterande med erfarenhet från anläggningsredovisning
- Ansvarstagande, serviceinriktad, noggrann och strukturerad
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift




Ekonomiassistent som vill bli en del av en växande verksamhet - den vi söker!

Du som läser detta hoppas vi är utbildad inom ekonomi och har några års erfarenhet från yrket. Var du har jobbat innan, var du bor, eller vilken (om någon) specialitet du har är inte det viktigaste! Vi har garanterat uppdrag som passar alla.

Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. Vidare är vi övertygade om att våra medarbetare är de som bäst vet hur vår verksamhet borde utvecklas, så om du har smarta idéer, tankar eller förslag på vad vi bör göra härnäst välkomnar vi det!

Magnifiq - det familjära bemanningsbolaget men den starka lokala kopplingen

Magnifiq är ingen bemanningsjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Vi förmedlar bemanningsuppdrag över hela Sverige, men har vårt huvudkontor i Umeå och känner stolthet över att vara norrlandsexperter när det kommer till bemanning utav vårdpersonal och tjänstemän. Som medarbetare hos Magnifiq blir du en del av en familj där ideal som långsiktighet, transparens och omtanke styr.

Låter detta som något för dig? Det både tror och hoppas vi.

Vänta i så fall inte - sök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Makda Bereket
072-2142228
VD/Bemanningsspecialist Patrik Palmelind
0735-200597

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Magnifiq Kompetens
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2021
  • Ansök senast: 8 oktober 2021

Besöksadress

Storgatan 93
None

Postadress

Storgatan 93
Umeå, 90333

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024