Ekonomiassistent till God Assistans

Arbetsbeskrivning

God Assistans bedriver assistansverksamhet med kunder över hela Sverige. Vi är det lilla företaget med stort hjärta och hög kompetens. Vi brinner för det vi gör och har lång erfarenhet av assistans. Att värna om våra medarbetare och kunder är kärnan i vår verksamhet. Vi har en verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet, snabb service samt att vi vill förenkla tillvaron för våra kunder. I dag har vi cirka 800 medarbetare och är ett expansivt företag med högt i tak. 

Vi söker en ekonomiassistent till God Assistans
Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom redovisning och lön? God Assistans kan erbjuda dig möjligheten att få vara med på en spännande resa i ett snabbt växande bolag som alltid sätter hjärtat först. De sitter i nya lokaler på Gustav III:s Boulevard i Solna.

Detta är en direktrekrytering till God Assistans med start omgående.
Är detta något för dig? Sök då tjänsten!

Arbetsuppgifter:
Som ekonomiassistent kommer du sköta den löpande redovisningen, vilket innebär utläggsredovisning, kund- och leverantörsreskontra, administration av nyanställda, bokföring av in- och utbetalningar samt hålla löpande dialog med våra kundansvariga kring ekonomiska frågor. En stor del av ekonomifunktionens arbete är lönehantering.  

Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi och minst 2 års tidigare erfarenhet från arbete inom löpande redovisning. Har du även kunskap inom löneadministration ser vi det som ett plus, då en stor del av ekonomifunktionens arbete består av detta.

Som person levererar du hög kvalitet och service genom att vara noggrann, ambitiös och initiativrik. Du är en prestigelös person som gärna hjälper till och avlastar dina kollegor. Vidare bör du vara flexibel och ha ett intresse för att lära dig mer inom området, samt att du strävar efter att utvecklas i din yrkesroll. Har du tidigare erfarenhet av assistansbranschen är det givetvis positivt.

Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Kajsa Elander på 070 729 19 82 eller kajsa.elander@firstreserve.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Ekensbergsvägen 117
Solna, 17141

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024