Ekonomiassistent till Hammarby Sjöstad!

Ekonomiassistent till Hammarby Sjöstad!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Till ett uppdrag som ska leda till anställning hos kunden söker vi en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta i ett expansivt företag inom fastighetsbranschen som har sitt kontor i Hammarby Sjöstad.

Vi söker dig som kan påbörja anställningen omgående. Inledningsvis är detta ett konsultuppdrag som beräknas pågå ca 6 månader med mycket stora möjligheter till anställning hos kunden.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig fast månadslön, betald semester, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta i ett team av flera ekonomer och över ett brett område med fokus på kund- och leverantörsreskontra.

Exempel på arbetsuppgifter;

Kundreskontra:

- Fakturering
- Registrering av inbetalningar
- Avstämningar
- Påminnelser och räntefakturering, inkassohantering

Leverantörsreskontra:

- Ankomstregistrering, attestering, kontering och arkivering av fakturor
- Registrering av utbetalning i reskontra och huvudbok
- Månadsvis avstämning mot huvudbok


Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, ekonomi eller - redovisningsassistent och någon form av utbildning inom ekonomi. Du har också ett stort intresse för system och för digitalisering av processer. Du är van vid att ta egna initiativ och har en förmåga att se förbättringsgärder för effektivisering av det ekonomiska flödet.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024