Ekonomiassistent till i Yilport norr om Stockholm

Arbetsbeskrivning

YILPORT was established in 2005 by YILDIRIM Group INC. YILPORT Gebze was the first terminal and has developed into a world-class terminal providing container, general cargo, and liquid services.

YILPORT ports are fully committed to the highest standards of customer service and provide non-stop service 24/7. We continue to invest heavily in people, streamlined processes, facilities, superior equipment, and advanced technologies. We also work with our partners to achieve a clean and healthy environment in and around our ports. YILPORT provides consistently high performance by using state-of-the-art technology and by hiring an experienced and reliable staff. Further, we employ customized solutions, are located in convenient locations, and has high accessibility to its terminals.

Nu söker vi tillsammans med Oddwork efter en Ekonomiassistent till vårt svenska regionskontor!

Om tjänsten som Ekonomiassistent
Som Ekonomiassistent hos Yilport kommer du att arbeta med redovisning i alla verksamhetens bolag. Du hanterar flera arbetsuppgifter inom ekonomiavdelningen, där ditt fokus kommer vara löpande bokföring, leverantörs- och kundreskontra samt genomförande och avstämning av in- och utbetalningar. I ditt arbete ser du till att samtliga transaktioner är i god ordning och möter uppsatta tidsramar.

Rollen som Ekonomiassistent innebär varierande arbetsuppgifter och arbetstempo. Du kommer att ingå i ett regionalt ekonomiteam som jobbar tätt tillsammans med högt engagemang och stort fokus på service såväl internt som externt.

Vi söker dig som...
... är ansvarstagande, initiativrik och har en positiv inställning! Du har affärsförståelse, ett välstrukturerat arbetssätt och håller god kvalitet i ditt arbete, samtidigt som du hanterar flera parallella projekt. Vidare är du serviceminded och prestigelös, vilket innebär att du hugger i där det behövs. Du är flexibel gällande förändring och anpassar dig snabbt efter nya förutsättningar. Framförallt så är du intresserad av att skapa långsiktiga kontakter och aktivt delta i bolagets utveckling och förändringsarbete!

Vi ser att du har relevant eftergymnasial utbildning från högskola eller universitet med ett par års arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom redovisningsarbete. Som Ekonomiassistent är det viktigt att du har vana av att arbeta i Officeprogrammen och har god kommunikativ förmåga, på såväl svenska som engelska. Erfarenhet från transport, shipping eller flygbranschen är meriterande.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Yilport.

Vad Yilport erbjuder dig
Bolaget befinner sig i en spännande fas med kraftig tillväxt, vilket ger dig goda möjligheter att utvecklas tillsammans med bolaget. Som Ekonomiassistent på Yilport kommer du att kunna bredda både din kunskap och kompetens genom att ta dig an nya utmaningar med gott stöd i ryggen.

Du kommer att arbeta i bolagets helt nya lokaler i Kilenkrysset i Rosersberg utanför Stockholm med närhet till kollektivtrafik. Som Ekonomiassistent arbetar du kontorstider mellan måndag till fredag med fast lön.

START: Omgående
PLATS: Göteborg  
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Cecilia Eriksson, cecilia@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-05-18

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt!

Employer branding är den osynliga kraft som styr vart dagens talanger söker sig. Oddwork hjälper företag över hela Sverige att kommunicera den kultur, de möjligheter och de äventyr som finns inom just deras egna unika världar!

Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i vår värld!

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 april 2017

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024