Ekonomiassistent till kund i Karlstad

Ekonomiassistent till kund i Karlstad

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du i huvudsak att arbeta med fakturering, ankomstregistreringar och hantering av inbetalningsfiler hos en av våra kunder. Du kommer att få arbeta på företagets ekonomiavdelning och få förmånen att samarbeta med trevliga och kunniga kollegor.

I din roll som ekonomiassistent kommer dina främsta arbetsuppgifter innebära:
- Fakturering
- Ankomstregistreringar
- Hantering av inbetalningsfiler

Tjänsten som ekonomiassistent är ett vikariat med start från mitten av april till 31/8-2020. Kunden har ett tillfälligt behov, men det kan eventuellt bli aktuellt med en kortare förlängning av uppdraget. Det är en förutsättning att du kan arbeta hela sommaren då vår kund behöver stöttning på ekonomiavdelningen under hela semesterperioden.

Om dig
Vi söker dig som har vana av liknande arbetsuppgifter och är en god administratör. Du har goda erfarenheter av att arbeta i administrativa system. Vår kund använder sig av Jeeves, det är dock inget krav på förkunskaper utan det lär du dig väl på plats om du är van andra system.

Vidare ser vi att du är en person som är lugn. Du är även flexibel och öppen för att hjälpa dina kollegor på avdelningen då det behövs och tycker om att vara en del av ett lag. Det är självklart för dig att vara noggrann så att det du utför blir rätt.

Viktigt för tjänsten är:
- Flexibilitet
- Noggrannhet
- Samarbetsvillig

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om ansökan
Tjänsten har start i mitten av april. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré via Adecco 054-771 85 47.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomiassistent, fakturering, ankomstregistreringar, Karlstad, vikariat, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 16 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024