Ekonomiassistent till kundreskontran

Arbetsbeskrivning

LTG Sweden AB producerar, utvecklar, marknadsför och säljer informationssystem till kollektivtrafiken runt om i världen. Vi ingår i Luminator Technology Group som är världens största aktör inom elektronisk passagerarinformation.
Som ekonomiassistent kommer ditt huvudsakliga ansvarsområde att vara kundreskontran med arbetsuppgifter såsom;
Fakturering
Inbetalningar
Avstämningar
Påminnelser
Intrastat

Vi behöver någon som har erfarenhet av liknande uppgifter och söker dig som är snabblärd, noggrann och lösningsorienterad. Det är viktigt att du är plikttrogen och mån om att saker och ting ska bli rätt. Affärssystemet vi arbetar i heter Garp, erfarenhet av det är meriterande och annars väger viljan att lära sig tyngre. Du behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift.
Uppdraget är på heltid, startar i maj och pågår till och med vecka 30. Möjlighet till extra vid behov även framöver.
Ansökan skickas via mejl.
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LTG Sweden AB Herrljunga
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2020
  • Ansök senast: 26 april 2020

Postadress

Östergårdsgatan 19
Herrljunga, 52433

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024