Ekonomiassistent till Örebro

Ekonomiassistent till Örebro

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi på Randstad i Örebro söker nu en ekonomiassistent till kommande uppdrag i Örebro Län. Vi söker både nyexaminerade och mer erfarna profiler med ett brinnande intresse för siffror, struktur, och koordinering.


För kommande uppdrag inom ekonomi och administration söker vi nu dig som är redo för nästa steg i karriären. Vi söker såväl dig som är junior och på jakt efter ditt första arbete efter din utbildning som dig som är mer erfaren och är redo för en ny utmaning. Vill du arbeta som administratör, ekonomiassistent eller är du utbildad redovisningsekonom? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss!



Ansvarsområden
Som ekonomiassistent ansvarar du för specialistkompetens inom något eller några områden, leverantörsreskontra, kundreskontra, anläggningsregister, inkassosystem, löneredovisning samt övergripande redovisning. 



Arbetstider
Vi söker dig som vill arbeta hos någon av våra kunder i Örebro Län -området på heltid, där arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag. För den här typen av tjänster arbetar vi både med rekrytering och konsultuppdrag.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har läst en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, service management, eller motsvarande. Du som är i början av din karriär har ett stort driv och vilja att utvecklas, samt har någon form av arbetslivserfarenhet från exempelvis sommarjobb eller praktik. Du som är mer erfaren inom ekonomi bör ha flerårig bakgrund inom exempelvis bokföring, leverantörsreskontra/kundreskontra, reseräkningar eller avstämningsarbete vid månads- och kvartalsbokslut.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
2020-02-29 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 29 februari 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024