Ekonomiassistent till Pandy

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: kl08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Pandy är ett helt nytt typ av serviceföretag. Med fix, flytt och städ gör de både hem och kontor effektiva. De beskriver sig själva enligt följande:

Vi är ett dunder-team som håller till på Pandy's HQ mitt i smeten av Stockholm. Vi alla värdesätter att varje jobbdag ska innefatta mycket humor, högt i tak men också grym produktivitet då vi tillsammans får Pandy att växa och blomma i rapid fart.

Och i med att vi växer som ogräs (literally), så är vi just nu i behov av en superhärlig financial assistent som kan stötta och underlätta för vår CFO. Så du får mer än gärna tycka att siffror, papper, program och dokument är livet.

DIN ROLL:

I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta nära Pandys CFO och dina arbetsuppgifter kommer innefatta:

- Kundfakturor
- Attestering/Attestflöden
- Enklare bokföring
- Leverantörsfakturor
- Löpande avstämningar
- Marginal, utfall mm.


VEM ÄR DU?

Som person är du en stresstålig problemlösare som har ett stort driv att lära dig nya saker. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och att du är flytande i både svenska och engelska.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2022
  • Ansök senast: 6 augusti 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024