Ekonomiassistent till Solna

Ekonomiassistent till Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker en noggrann och ansvarsfull ekonomiassistent till vår kund i Solna. Vår kund är ett internationellt företag med kontor över hela världen. I Sverige arbetar cirka 20 medarbetare och företaget sitter i ljusa och trevliga lokaler i Solna.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation. I dina ansvarsområden ingår bland annat löpande bokföring och att vara delaktig i månads- och årsbokslut. I arbetsuppgifterna ingår också:

Vidarefakturering av kostnader inom koncernen

Kontering och inskanning av leverantörsfakturor

Registrering av nya kunder och granskning av nya leverantörsuppgifter

Granskning av utläggsredovisningar

Rapportering

Avstämningar



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har ett par års erfarenhet av varierat arbete på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Visma.



Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper

Vi söker efter en strukturerad och pålitlig person som gillar ordning och reda. Du är prestigelös, hjälpsam och flexibel. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är serviceinriktad och har god social kompetens.





Mer om tjänsten

Direktrekrytering

Tillsättning: under mars

Omfattning: heltid, 40 timmars arbetsvecka

Placering: Solna



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 17 april 2020

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024