Ekonomiassistent till Solna

Ekonomiassistent till Solna

Arbetsbeskrivning

Om du söker nya utmaningar och vill ha ett varierat och utvecklande jobb som ekonomiassistent kan vi erbjuda en toppenroll. Vi söker en självgående och strukturerad ekonomiassistent till ett säljföretag inom livsmedelsbranschen med kontor i Solna.



Arbetsuppgifter

Till ekonomiavdelningen söker vi en ekonomiassistent på heltid. Det är en bred roll som erbjuder stor variation med ansvar för kund- och leverantörsreskontra och löpande bokföring.

Du rapporterar till ekonomiansvarig på företaget och ekonomiavdelningen består av 3 medarbetare.

Vår kund arbetar i Visma Administration.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen som ekonomiassistent att du har en gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi. Du har minst 3 års erfarenhet av självständigt arbete inom ekonomi och det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Visma.


- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Personliga egenskaper

För att trivas i rollen som ekonomiassistent tror vi att du är strukturerad och gillar ordning och reda. Som person är du noggrann och trygg. Du har förmågan att självständigt analysera och prioritera. Du har god samarbetsförmåga och bidrar till ett bra samarbetsklimat i gruppen. Du tar ansvar för och levererar alltid i god tid. Det är vidare viktigt att du är snabb att lära nytt och sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du bör vara en prestigelös person som kan hjälpa till där det behövs.

Mer om vår kund

Vår kund har både ett starkt kund- och medarbetarfokus. Företaget har skickliga och engagerade medarbetare som känner starkt gemenskap. Företaget återinvesterar i sin personal för att både kunna möta kundernas förväntningar och för att vara en av de bästa arbetsgivarna i Stockholm.

Mer om tjänsten


- Tillsättning: enligt överenskommelse

- Omfattning: heltid

- Placering: Solna

- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parters så önskar.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Economy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 december 2022
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024