Ekonomiassistent till uppdrag i Stockholm

Ekonomiassistent till uppdrag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

För ett föräldravikariat söker vi nu en Ekonomiassistent inom reskontra för ett längre uppdrag i Stockholm. Sök idag!

Till vår kund i Upplands Väsby söker vi omgående en ekonomiassistent med fokus på reskontra. Här erbjuds du en bred roll hos en kund inom detaljhandeln. I denna roll ansvarar du för både kundreskontra och leverantörsreskontra på den finska marknaden. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Detta är en möjlighet att bli en del av ett familjärt företag inom detaljhandeln, där du får möjligheten att bidra med dina kunskaper. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiassistent kan dina dagliga arbetsuppgifter innebära: 

• Inbetalningar och utbetalningar
• Löpande bokföring med månads- och årsbokslut
• Kontoavstämningar 
• Registrering av finska fakturor
• Kund- eller leverantörsreskontra med tillhörande kund- eller leverantörskontakt

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Vår kund har ett trevligt kontor i Upplands Väsby, Stockholm. Teamet du kommer att ingå i dagsläget av 5 andra personer. Det här är ett föräldravikariat på ungefär 6 månader där du blir anställd av TNG och kommer arbeta ute hos vår kund. Uppdraget startar så snart som möjligt. 

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen som ekonomiassistent behöver du:

• Ha arbetat med ekonomi tidigare, kanske som ekonom, ekonomiassistent eller redovisningsekonom
• Ha arbetat med både kundreskontra och leverantörsreskontra 
• Vara noggrann och ha struktur för dina arbetsuppgifter, då det är viktigt att siffror, fakturering och ekonomiska rapporter blir korrekta
• Det även viktigt att du har god serviceförmåga då du kommer att ha flera kontaktytor, såväl internt som externt hos vår kund

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2020
  • Ansök senast: 10 april 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024