Ekonomiassistent/administratör - Elbranschen

Arbetsbeskrivning

Zavann AB är ett glatt och ungdomligt gäng som sitter i trevliga lokaler i Råsunda "Dallas-skrapan" i före detta Fotbollstadion, Solna Centrum.

Zavann specialiserar sig på att leverera affärslösningar till expansiva elhandelsbolag på den europeiska elmarknaden. Med hjälp av våra innovativa lösningar skapar vi nya möjligheter på elmarknaden för våra kunder. Lösningarna baseras på det egenutvecklade affärssystemet Gasell med tillhörande moduler och tjänster.

Vi sköter bland annat fakturering samt tryck- och utskickstjänster åt våra systemkunder. Inom dessa områden, fakturering och tryck/utskick, hanterar vi hela kedjan - framtagande av faktureringsunderlag, tryck, kuvertering, utskick, kundreskontra, kravhantering och support.

Tjänsten
Du arbetar i en liten grupp. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att hantera våra kunders; kundreskontra, kravhantering, betalningstransaktioner, print och utskick. I arbetsuppgifterna ingår även den dagliga posthanteringen. En stor del av arbetet handlar även om att aktivt finna nya och förbättrade lösningar för vårt affärssystem. Du deltar i hela utvecklingskedjan från att skriva beställning, delta i förstudien och slutligen testa funktionaliteten.

Personlighet
Tjänsten kräver att du som person är ansvarstagande, noggrann, stresstålig och har hög servicekänsla. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka systemfunktionaliteten, något som innebär att du också bör vara proaktiv och ha förmåga att tänka utanför boxen och skapa nya lösningar.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasieutbildning, gärna med någon eftergymnasial utbildning samt ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande men inget krav att du har erfarenhet från den svenska elmarknaden och vi ser gärna att du har arbetat på ett bolag med egen systemutveckling.

Det faktum att vi är ett litet bolag som arbetar i egenutvecklade system, med varierande uppgifter, innebär att du kommer att få en bred kunskap inom området elhandel.

Varaktighet:Tillsvidare
Arbetstid: Kontorstid 8-17, heltid

Ansökan
Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och ser därför gärna att du skickar din ansökan till jobb@zavann.seså snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Mia Nordlander på mia.nordlander@zavann.seeller 08-517 099 05.

OBS! Rekryterings-, annonserings- och konsultsamtal undanbedes vänligen. Tack på förhand!

Kontaktpersoner på detta företaget

Utvecklingschef Henrik Bodin
08-51709923
VD Mats Rosén
08-51709905
Mia Nordlander
08-51709910

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zavann AB, huvudkontor Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Kontorstid 8-17, heltid
  • Publicerat: 31 mars 2014

Besöksadress

Parkvägen 2A
Solna

Postadress

Parkvägen 2A
Solna, 16935

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024