Ekonomiassistent/administratör till kommande uppdrag

Ekonomiassistent/administratör till kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi har flera industrikunder runtom i Karlstadområdet och letar ständigt efter nya talanger. Dina arbetsuppgifter och arbetstider kan variera beroende på vilken kund du är placerad hos.Däremot är arbetsuppgifter så som leverantörsreskontra, kundreskontra, avstämning bank, in- och utbetalningar och liknande vanligt förekommande.

Du kommer att ha en närvarande kontaktperson hos kunden samtidigt som du har en tät kontakt med din konsultchef på Adecco då vi regelbundet följer upp ditt uppdrag.

Om dig
Vi söker dig som arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och som har med dig ett ekonomiskt tänk.

Är du en person som är social, engagerad och som sprider positiv energi, samt trivs med att ta dig an administrativa arbetsuppgifter och att arbeta med ständiga förbättringar inom administrationen kommer du bli en mycket uppskattad medarbetare.

Vidare är du en strukturerad och noggrann person som är van vid att arbeta självständigt. Du har goda datakunskaper i Officepaketet och har du en vana av att arbeta i affärssystem såsom Monitor tidigare är det positivt.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter

Om ansökan
Vi går igenom urvalet löpande och kommer att kontakta dig om det dyker upp ett uppdrag vi tror kan passa. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan tillföra. Skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "Ansök".

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder tester, videointervjuer och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: David Holst – david.holst@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Ekonomi, administrerig, leverantörsreskontra, kundreskontra, Adecco, Karlstad

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 11 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024