Ekonomiassistent/Orderhanterare sökes till Pharmause i Malmö!

Ekonomiassistent/Orderhanterare sökes till Pharmause i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en erfaren ekonomiassistent/orderhanterare för uppdrag till Pharmause i Malmö. Uppdraget är med start omgående och pågår i 3 månader med stor chans för anställning direkt hos Pharmause därefter. Har du god affärssystemvana och älskar att bidra? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som orderhanterare ansvarar du för hela orderprocessen. Processen startar i en inkommande order som antingen kunden lägger själv eller någon av dina säljkollegor, därefter registrerar du ordern i Fortnox för att sedan skicka ut en orderbekräftelse till kunden. Du kommer även att ansvara för bokning av frakt för ordnarna till kund samt stötta Pharmause tredjeparts lager så att rätt produkter hamnar i rätt order.

Du kommer vara den som självständigt ansvarar för all hanterar av ordrar och till din hjälp har du kollegor som arbetar back-office.

Uppgifterna som avser ekonomiassistent är att hantera kund- och leverantörsreskontra samt vara behjälplig vid bokslut.

Arbetet är på heltid och förlagt mån-fre under kontorstid.


Vem är du?
Vi ser att du har god erfarenhet av orderhantering och har arbetat med hela orderprocessen samt hanterar kund- och leverantörsreskontra utan svårigheter. Har du även erfarenhet från att arbeta i Fortnox så är det ett stort plus.

Som person är du driven, engagerad och noggrann. Tjänsten ställer stora krav på att du är självgående och har förmågan att driva dig själv framåt, detta då du är ytterst ansvarig för hela orderprocessen. Självklart bidrar du med en positiv energi med hög arbetsmoral och strävar alltid efter bästa möjliga resultat samt service till kund.

Du talar och skriver flytande svenska och engelska.


Om verksamheten
PharmaUse tillhandahåller den välbehövliga medicinska skyddsutrustningen som har använts av vårdpersonalen i hela världen. Tillsammans med vårt samarbete med tillverkare i både Asien, Europa och USA har vi kunnat tillhandahålla kombinationen av certifierade produkter, säker transport och hjälp vid säker ställning av skyddsutrustning.

För att kunna erbjuda en komplett servicekedja tror vi på välformade samarbeten och åtaganden.Vår styrka ligger i våra teams erfarenhet av internationell handel, förmedling och byggande av organisationer, tillsammans med våra gemensamma värderingar, och att alltid vara exceptionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023