Ekonomiassistent/Receptionist

Arbetsbeskrivning

Vi söker en erfaren Ekonomiassistent/Receptionist för rekrytering till företag i Malmö.Tjänsten är fördelad med 50% ekonomisysslor och 50% admin/reception.ARBETSUPPGIFTER: Som Ekonomiassistent /Receptionist kommer du att ansvara för den löpande ekonomin så som lönehantering, in- och utbetalningar, leverantörsfakturor mm.I Övrigt kommer du att vara behjälplig i företagets reception med att svara i telefon, ta emot kundbesök samt utföra andra förekommande administrativa sysslor.KRAVPROFIL Vi ser att du har några års erfarenhet i från arbete som ekonomiassistent och receptionist och att du behärskar de arbetsuppgifter som beskrivs ovan.Arbetet kräver att du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Excel .Vidare är det meriterande om du har erfarenhet från VISMA/SPCS.Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarsfull.Du trivs med att arbeta i en självständig roll med varierande arbetsuppgifter. Andra viktiga egenskaper är att du är en glad och positiv medarbetare med en god samarbetsförmåga.INTRESSERAD?Vi kommer att kalla till intervju löpande varför vi uppmanar dig att söka omgående.Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PROCESSBEMANNING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 4 maj 2010
  • Ansök senast: 3 juni 2010

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024