Ekonomikoordinator med SAP kunskaper till företag i Solna

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten
Vår kund sitter i nya och fräscha lokaler i Solna, nära Mall of Scandinavia. Här sitter de i öppna landskap som ger utrymme för både bra och effektivt samarbete. De genomgår just nu ett stort integreringsprojekt och behöver en person som avlastar flera delar av ekonomiavdelningen. Det kan röra sig om uppgifter både högt och lågt och det gäller därför att du har en prestigelös attityd. Arbetsuppgifterna kan bestå av att granska och stämma av fakturor, förbereda inköpsordrar, kundavtal och stämma av priser för olika reservdelsartiklar. Vår kund arbetar i CRM-systemet SAP och vill att du har tidigare erfarenhet av det för att snabbt komma in i rollen.
Tjänsten är på heltid med start omgående. Det är ett konsultuppdrag på minst 6 månader och du blir anställd av Placera Personal.

Kvalifikationer
För att passas in i denna roll ser vi att du stämmer in på följande kvalifikationer

• Du har en utbildning inom ekonomi
• Du har några års erfarenhet av arbete med ekonomi
• Du har tidigare erfarenhet av SAP
• Du talar och skriver engelska och svenska flytande
• Meriterande om du har kunskaper i spanska

Personligt
För att passa in i denna roll ser vi att du är kundorienterad och serviceinriktad. Du skaffar dig snabbt ett helhetsperspektiv, är självgående och prestigelös inför olika arbetsuppgifter. Vidare är du social och har lätt för att samarbeta med olika typer av personer.

Arbetstid/varaktighet
Heltid (40h/v)
Start: omgående
6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning

 

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Tjänsten är på heltid (40h/v) Start: omgående 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning
  • Publicerat: 23 november 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024