Electrolux söker nya medarbetare!

Arbetsbeskrivning

Är du social och tycker om att hjälpa andra? Vi på Webhelp älskar att hjälpa kunder. Nu söker vi fler kundservicemedarbetare till Electrolux där vi ger rådgivning och service till befintliga norska och svenska kunder.

Arbetsuppgifter
Arbetet på kundtjänsten cirkulerar kring att ta emot inkommande samtal, ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang och därefter anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. Samtalen du hanterar är av blandad karaktär och kan exempelvis handla om behov av service på vitvaror samt frågor kring produkter och garanti. I ditt team finns mentorer med gedigen kunskap och erfarenhet tillgängliga för att stötta dig under din första tid. Vidare ges du kontinuerlig coachning av din Team Manager som aktivt uppmuntrar dig i din fortsatta utveckling hos oss.

”Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand – det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått. Det är ett ständigt lärande vilket jag verkligen motiveras av.” – Johanna, Advisor


Är det dig vi söker?

Vi tror att du som söker tjänsten motiveras av att lära dig nya saker och ständigt utvecklas oavsett vilken arbetsplats du befinner dig på. Vi tror även att du är kommunikativ och lyhörd till kunders olika frågor och önskemål. Service är en självklarhet för dig och vi ser det meriterande om du har arbetat med service tidigare, oavsett utsträckning. Vi strävar hela tiden efter att överträffa oss själva och hoppas att även du är en person som inte tar jantelagen på för stort allvar.

Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper samt känner dig trygg i att lära dig nya system och processer.
Du bör även ha godkända betyg i svenska och engelska på gymnasienivå.
God förståelse i norska är meriterande.

Vi erbjuder:
Avtalsenlig lön, förmåner samt goda karriärsmöjligheter!
Eftersom Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas.

Stämningen på kontoret:
Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. För att stärka sammanhållningen i gruppen anordnas teamaktiviteter med jämna mellanrum där teamet tillsammans bestämmer aktivitet. Utöver detta anordnar även medarbetarna sociala sammankomster utanför arbetstid.

”Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” – Simon, Advisor

Om jobbet

Region  
Stockholm

Arbetstid
Kundtjänsten har öppet 07:30-20:00 på vardagar samt 10:00-18:00 på helger. Under detta tidsspann förläggs arbetstiderna.
Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring.

Du har även möjlighet att lämna vissa önskemål kring schema samt byta pass med kollegor.
 
Utbildningsstart är måndag den 7/1-19.

Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt kollektivavtal Enligt Kollektivavtal
  • Öppettider vardagar 07:30-20.00 samt helger 10:00-18:00 Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 6 november 2018

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb