Engagerad förvaltningsassistent till kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Är du en engagerad, driven och nyfiken person med stort intresse för fastighetsbranschen? Har du något års erfarenhet av en roll som förvaltningsassistent? Då kan du vara precis den vi söker!

Just nu söjer vi en duktig och engagerad förvaltningsassistent till vår kund i Malmö.

Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden är:
– Kontering av leverantörsfakturor.
– Behjälplig med att upprätta drift- och underhållsbudget samt prognos tillsammans med övriga i teamet.
– Behjälplig vid upprättandet av affärsplan/marknadsplan per fastighet.
– Ta fram och sammanställa underlag till avräkning av media och övriga tillägg.
– Vara teamets kontaktyta mot ekonomiavdelning.
– Bistå ekonomiavdelning vid hantering av inkasso- och obeståndsärenden.
– Vara ett administrativt stöd till övriga i förvaltningen.
– Administrativ handläggning av in- och utflyttning, uppsägning, konkurs.
– Upprätta och administrera fastighetsdeklarationer, och övriga myndigheters statistikinsamling.
– Ta fram nyhetsbrev och distribuerar till hg i marknadsområdet tillsammans med Förvaltare och Fastighetsansvarig.
– Medverka och planera marknadsaktiviteter samt sköta uppdatering/nyhetsinlägg på intranät.
– Rapportuttag från LIME.
– Receptionistfunktion, mottagning av besökande under öppettider, telefoni och växel.
– Ansvara för kontorets drift i sin helhet.
– Se till att hela kontoret och är inbjudande för besökare.
– Ansvara för beställningar av material för kontorets drift samt för beställning av frukost och fika.

Miljön på arbetsplatsen karaktäriseras av arbetsglädje, engagemang och delaktighet.


Din profil

Du som söker har en relevant utbildning, gärna på högskolenivå. Du har något eller några års erfarenhet från rollen som förvaltningsassistent och känner dig trygg med ovan nämnda arbetsuppgifter.

Som person är du flexibel, serviceinriktad och strukturerad. Du gillar att lära dig nya saker och trivs när du får skapa relationer med människor och har lätt för att samarbeta med alla typer av människor. Vidare är du driven och gillar att komma med förslag på förbättringar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Är du den vi söker? Ansök snarast då urval görs löpande!

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Ort:Malmö

Välkommen med din ansökan!


Om Newsec Competence

Newsec Competence har ambitionen att vara branschens mest kvalitetsmedvetna leverantör av kompetensförsörjning. Newsec Competence jobbar med målsättningen att ge sina uppdragsgivare de bästa resurser marknaden erbjuder.

Övrig information

Har du frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Sanna Hagelin på 0708196833 sanna.hagelin@newsec.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Hagelin
0708196833
Nathalie Ahlbin
0708196834
Josefine Svensson
0708196834
Sanna Hagelin
0708196834
Josefine Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Newsec Competence AB i Göteborg GÖTEBORG
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 5 juli 2016

Besöksadress

Lilla Bommen 5, GÖTEBORG
None

Postadress

Lilla Bommen 5
GÖTEBORG, 40429

Liknande jobb


Förvaltningsassistent  ekonomi

Förvaltningsassistent ekonomi

23 maj 2024

Förvaltningsadministratör

8 maj 2024

18 april 2024