Engagerad IT-support till Tradedoubler i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du ge support åt digitala marknadsförare och e-commerce- företag? Sök då rollen som IT-support hos Tradedoubler!

Här får du en central roll i det etablerade performance marketing företaget Tradedoubler där du kommer kunna hjälpa företagets kunder att lyckas ännu bättre. Du kommer att komma i kontakt med ett stort nätverk av verksamma innom e-commerce och stötta både publicister och annonsörer. Tradedoubler erbjuder dig chansen att få arbeta med annonsörer som tex NA-KD och Boozt.com samt publicister som t.ex stora bloggare och influencers. Så, gillar du människor, teknik och digital marknadsföring är Tradedoubler rätt företag!

VI ERBJUDER DIG

• Ett framgångsrikt och fartfyllt företag inom Performance och affiliate marketing
• Chansen att växa i en mångfasetterad och spännande IT-supportroll
• Möjligheten att arbeta där e-handel och teknik möts
• Många kontaktytor och tillgång till ett brett kontaktnät inom en växande bransch

DET HÄR GÖR DU HOS OSS

I din roll som IT-support får du arbeta med unik teknik och flera system för att hjälpa digitala marknadsförare spåra sin försäljning på nätet. En stor del av rollen består av kommunikation och support internt och externt.
Detta innebär att du kommer:

• Hjälpa kunder implementera spårning i t.ex. Shopify, Woocommerce och Magento
• Sköta driften av tekniken för att säkerställa att den fungerar i alla samarbeten
• Projektleda tekniska uppdateringar och nya lösningar

Du kommer dessutom delta i kundmöten där du bidrar med din expertis av tekniken, identifierar kunskapsbehov och guidar kunder för att säkerhetsstyrka bästa möjliga implementation av tekniken.

DITT TEAM OCH ARBETSPLATS

Arbetsplatsen kännetecknas av samarbete, högt i tak, fokus och ambition. Du kommer sitta centralt i Stockholm på det trivsamma huvudkontoret i Spårvagnshallarna. Här finns ca 70 kollegor som alla hälsar dig varmt välkommen.

MER OM DIG

För att komma till din rätt i rollen ser vi att du har en bred teknisk bakgrund, är service minded med ett stort intresse att ge bästa tänkbara service såväl externt som internt. Vidare är du lösningsorienterad, flexibel och har en professionell approach. Förmodligen har du jobbat i en supportroll tidigare, antingen som teknisk support eller i en kundservice-funktion. Då våra kunder finns både i Sverige och utomlands, så måste du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.

Det är en fördel om du har jobbat med HTML, JavaScript, XML/CSV och Microsoft CRM. Har du dessutom en förståelse för marknadsföring och spårningsteknik är det positivt.

SÅ HÄR FÅR VI KONTAKT
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 maj 2019

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024