OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Entitlement specialist
För kunds räkning söker vi nu en entitlement specialist till deras team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service, som ingår i Nordic Operations, har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. Vi arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt ska vi sträva efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar.
Rollen
I rollen som Entitlement Specialist hanterar du beställningar och supportfrågor från Sälj till våra kunder kring vår Merittjänst. Du kommer att ingå i ett team på ca 12 personer och huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera dagliga uppgifter såsom faktureringsförberedelser, kreditering, användaruppsättning och support. Vi fokuserar också på att utveckla och bidra till ständiga förbättringar som ett led i att förenkla för kunder och förbättra våra interna processer.
Intervjuer sker löpande då vi har behov av att utöka teamet omgående.
Om dig
Vi söker en kollega som drivs av att leverera hög service, trivs med att ha kundkontakt och att arbeta nära andra delar av företaget. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av antingen Salesforce eller backofficearbete. Du gillar att ta ansvar och har god förståelse för kundernas behov, vill ge utmärkt support och ser affärsnyttan i det du gör. Du förstår lätt helheten och strävar efter att effektivisera med kundperspektivet i fokus och drivs av att utvecklas och lära dig nya saker. Du talar flytande svenska och engelska på mellannivå.
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag. Du kommer bli anställd av Upgraded People och uthyrd till vår kund. Uppdraget sträcker sig till 2022-12-31 med start så snart som möjligt. För frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Isabelle Flygelholm på isabelle.f@upgraded.se.
Välkommen med din ansökan!