Erfaren administratör till vår kund i Solna

Erfaren administratör till vår kund i Solna

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på att strukturera och hålla ordning? Trivs du i en bred och koordinerande administrativ roll med mycket eget ansvar? Då kan detta vara någonting för dig. Vi söker nu en erfaren och självgående administratör/funktionsansvarig för ett spännande konsultuppdrag till vår attraktiva kunder i Solna. Tjänsten beräknas starta så snart som möjligt för att pågå fram till årsskiftet, med goda möjligheter till förlängning.

Urval och intervjuer kommer ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser mycket fram emot att läsa din ansökan!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som administratör kommer du inneha en bred och koordinerande funktion som innebär många kontaktytor. Arbetet kommer främst gå ut på att leda arbetet med onboarding av nya konsulter/medarbetare. Du kommer hantera olika typer av ärenden och frågor kopplat till onborardingprocessen så som exempelvis behörigheter, tidsrapportering, se över rutiner, dokumenthantering och hantera utbildningar. Du kommer att ingå i ett team på 3 personer.



Vem är du?
För denna roll som administratör/funktionsansvarig ser vi att du har mångårig erfarenhet av administrativa uppgifter och att du är trygg i rollen som administratör. Vi ser att du är självgående och fungerar som bäst i en koordinerande och ansvarsfull funktion. Du har goda kunskaper i Officepaketet och överlag en god systemvana. Har du tidigare erfarenhet av affärssystemet SAP så är det mycket meriterande.

Som person ser vi att du är mycket noggrann, lösningsorienterad och engagerad i ditt arbete. Du är flexibel, strukturerad samt har en god kommunikativ färdighet, både skriftligt och muntligt. Slutligen ser vi att du är öppen, har en god samarbetsförmåga och trivs i en roll med många kontaktytor.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gustafsson

Frida Aronson

Anna Holm

Asaad Amaya

Anne Wegar

Asaad Amaya

Frida Aronson

Jannica Chinos

Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Uppsala AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2021
  • Ansök senast: 23 september 2021

Besöksadress

Svartbäcksgatan 1 B, Uppsala
None

Postadress

Svartbäcksgatan 1 B
Uppsala, 75320

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023