Erfaren Ekonom - Administratör till växande företag i Märsta!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker en administratör med ekonomisk bakgrund som ska ansvara för all administration och ekonomi för ett växande företag inom anläggningsbranchen. Företaget hanterar och monterar stängsel och har sitt kontor och lager i Arlandastad, Norra Stockholm. Förutom Ekonomiansvar så söker vi en person som gillar att ha många bollar i luften och som driver igenom saker, i arbetsuppgifter ingår visst stöd i form av HR-frågor och liknande.
Kunden är ett företag som vuxit mycket på kort tid och detta är en rolig chans för dig som har erfarenhet av att styra upp och organisaera verksamheter under mycket ansvar.
Företaget är familjärt och vi söker dig som trivs med att jobba på egen hand med nära kontakt med ledning. Du kommer att få mycket fria tyglar och arbeta på ett företag där det händer mycket saker.

Arbetsuppgifterna kommer att bestå av:

- Löpande bokföring, lönehantering och bokslut i Visma
- Hanetar lagerhållning av produkterna
- Personalansvar och stötta chefer i HR-frågor
- Allmänna administrativa uppgifter som är kopplade till verksamheten

På kontoret sitter du ihop med ett team på 5-10 personer och kommer att vara en nyckelperson för verksamhetens ekonomi och ansvar för administration. Vi ser gärna att du haft en liknande roll innan och trivs med att arbeta med mycket ansvar. Här finns möjligheter att påverka din egen arbetsituation och utvecklas tillsammans med företaget som ständigt växer. Flextid är en förmån som ges och kontoret ligger i bra anslutning med både bil och kollektivt.

Arbetstiderna ligger på dagtid mellan måndag-fredag

Tjänsten är tillsvidare och på heltid.
Rekrytering sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Personliga egenskaper
Kravprofil för dig som söker:
- Ekonomisk högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet (minst 2 år)
- Erfarenhet av löpande bokföring i Visma.
- Erfarenhet av att göra bokslut
- Erfarenhet av personalansvar är meriterande
- Minst 2 års erfarenhet av Administration

Som person är du engagerad och positiv och trivs med att vara spindeln i nätet. Du är nogrann och strukturerad med förståelse för helheten av en verksamhet. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande roll tidigare och att du trivs inom branschen Mark och Anläggning. Vi ser gärna att du som söker bor i närheten av kontoret.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 mars 2018

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Ekonom till verksamhetsstödet inom KTH

Ekonom till verksamhetsstödet inom KTH

5 april 2024

Projektekonom

Projektekonom

26 mars 2024