Erfaren ekonomiansvarig

Arbetsbeskrivning

FÖRETAGSBESKRIVNING
Miramix är ett företag som jobbar med rivning, sanering och fastighetsservice. Vi har många års erfarenhet av branschen och företaget växer hela tiden i stadig takt. Den gedigna kunskap vi samlat på oss garanterar hög kvalité på vårt arbete och vår service.


ARBETSUPPGIFTER
Just nu söker vi en erfaren ekonomiansvarig som även kan ta hand om kontorsadministration samt hantera enkla personalfrågor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av löpande bokföring, betalningar, avstämningar, lönearbete, redovisningsarbete, rapportering och enkelt budgetarbete. Du kommer att arbeta nära bolagets VD och det är viktigt att du bidrar med din analysförmåga.
Vidare kommer du att arbeta med bl.a. kundkontakter; återkommande arbetsuppgifter som arkivering, registrering samt posthantering; ge support till samtliga anställda inom bolaget samt administrera personalfrågor och sammanställa tidsrapporter.

ERFARENHETER OCH EGENSKAPER
För att känna dig trygg i denna roll ska du vara självgående och strukturerad. Du har bra sinne för siffror och trivs med ekonomiarbete. Du kan ta initiativ och har viljan att utvecklas inom företaget. Som person är du driven, effektiv och mycket ansvarsfull.

Vi vill att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt minst tvåårs erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har mycket goda kunskaper i Excel och Visma. Du behärskar svenska och engelska obehindrat.
Det är meriterande om du har körkort B men det är inget krav.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anastasia Alekseeva
08-51517878
Anastasia Alekseeva
08-51 51 78 78
rekryteringsansvarig Anastasia Alekseeva
08-51 51 78 78

Sammanfattning

Besöksadress

BOKTRYCKARVÄGEN 36 B
HÄGERSTEN

Postadress

BOKTRYCKARVÄGEN 36 B
HÄGERSTEN, 12933

Liknande jobb


23 april 2024

kontor - ekonomi/logistik

kontor - ekonomi/logistik

22 april 2024

Ekonomi ansvarig

20 april 2024