Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start omgående. Du ingår i ett mindre team och vår kund sitter i trevliga lokaler i Hisings Kärra.

Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent kommer du att ansvara för bolaget leverantörsreskontra men eftersom det är en liten ekonomiavdelning med bara tre medarbetare kommer du även att få stötta upp med kundreskontra, intrastat, och löpande redovisning vid behov. Arbetet ställer krav på noggrannhet och konsekvenstänk. Vidare är du positiv, serviceinriktad och driven att bidra till att leverera med högsta kvalitet. Vi värdesätter delaktighet, ansvar och kommunikation.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat i minst 3 år i en liknande roll och som trivs med det. Vi tror att du har en bred förståelse för flödet på en ekonomiavdelning och inte är rädd att hugga i när det behövs. För att passa i gruppen bör du vara en självgående, ödmjuk och glad person som är noggrann i ditt arbete. Du som söker behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift.

Ytterligare information om uppdraget
Tjänsten är på heltid och uppdraget löper på ca 6 månader. Då nuvarande ekonomiassistent ska gå vidare finns det mycket goda chanser till rekrytering till vår kund.

Start är tänkt så snart som möjligt inom de närmaste veckorna.

Din ansökan Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Katarina Forslund på telefonnummer 070-471 59 25. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag!

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024